VĪZIJA – drošs partneris, klientiem draudzīgs, finansiāli patstāvīgs un vides prasībām atbilstošs ūdenssaimniecības un siltumapgādes pakalpojumu sniedzējs Babītes novadā.
MISIJA – nodrošināt Babītes novada iedzīvotājus ar kvalitatīvu ūdeni, energoefektīvu siltumapgādi un ilgtspējīgu nekustamo īpašumu pārvaldīšanu.
UZŅĒMUMA DARBĪBAS EKONOMISKIE MĒRĶI:
- efektīvi realizēt infrastruktūras attīstības projektus:
- paplašināt ūdensapgādes un kanalizācijas tīklus, t.sk. pieslēgt jaunizveidoto ciemu tīklus centralizētiem tīkliem, nodrošinot 90 % faktisko pieslēgumu līmeni, un pārņemt tos apsaimniekošanā;
- piesaistīt ES finansējumu ūdenssaimniecības projektu īstenošanai;
- palielināt notekūdeņu attīrīšanas iekārtu jaudas Piņķos;
- pārbūvēt notekūdeņu attīrīšanas iekārtas Spuņciemā un kanalizācijas sūkņu staciju Spilvē;
2. nodrošināt efektīvu sistēmas uzturēšanu, pakalpojuma uzskaiti, kvalitāti un monitoringu:
- efektīvi izmantot energoresursu saimnieciskajām vajadzībām, ieviest energopārvaldības sistēmu;
- paplašināt nekustamā īpašuma pārvaldīšanas pakalpojumu pieejamību novadā;
- ieviest un uzturēt sniegtā ūdenssaimniecības pakalpojuma apmaksas sistēmu atbilstoši individuālā patēriņa skaitītājiem;
3. paplašināt pakalpojumu pieejamību un klāstu:
- sekmēt jaunu patērētāju pieslēgšanos centralizētajiem tīkliem.
UZŅĒMUMA DARBĪBAS VIDES MĒRĶI:
- samazināt SIA BABĪTES SILTUMS darbības negatīvo ietekmi uz apkārtējo vidi ar jauno tehnoloģiju ieviešanu;
- ieviest uzraudzības pasākumu plānu ūdens un siltumenerģijas zudumu un notekūdeņu infiltrācijas samazināšanai;
- samazināt vides degradācijas un vides piesārņojuma risku, demontējot iekārtas vecajā katlumājā Piņķos.
UZŅĒMUMA DARBĪBAS INSTITUCIONĀLIE MĒRĶI:
- pilnveidot iekšējo procesu pārvaldību, procesu aprakstu un IT risinājumus:
- stiprināt SIA BABĪTES SILTUMS administratīvo kapacitāti jauno tehnoloģiju ieviešanas jautājumos;
- pilnveidot klientu informācijas aprites un rēķinu izsūtīšanas mehānismu;
- modernizēt atbilstoši IT iespējām grāmatvedības uzskaites sistēmu;
- ieviest debitoru parādu kontroles sistēmu;
- ieviest diennakts operatīvo dienestu avārijas situāciju likvidēšanai;
- ieviest pakalpojumu procesu vadības sistēmu;
2. ieviest klientu apkalpošanas procesu standartizāciju, sadalot klientus pa grupām:
- ieviest komunikācijas kultūru;
- sniegt izglītojošu informāciju iedzīvotājiem par taupīgu energoresursu un ūdens resursu izmantošanu;
- pilnveidot un regulāri atjaunot SIA BABĪTES SILTUMS internetvietnē www.babitessiltums.lv aktuālo informāciju pakalpojumu saņēmējiem;
3. veikt funkcionālās darbības un struktūras optimizāciju:
- izvērtēt SIA BABĪTES SILTUMS funkcionālo darbību, izstrādāt un ieviest kritērijus darbības optimizācijai un efektivizācijai;
4. pilnveidot personāla politikas un procesu dokumentāciju:
- izstrādāt un uzturēt SIA BABĪTES SILTUMS personāla pārvaldības politiku;
- izstrādāt un ieviest SIA BABĪTES SILTUMS darbinieku materiālās stimulēšanas sistēmu;
- pilnveidot SIA BABĪTES SILTUMS darbinieku kvalifikācijas celšanu un apmācību procesa organizāciju.
UZŅĒMUMA DARBĪBAS FINANŠU MĒRĶI:
- pozitīva pamatdarbības naudas plūsma;
- EBITDA (ieņēmumu pirms procentu, nodokļu, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem) rentabilitāte 10-12 % līmenī;
- NETO rentabilitāte ~ 2-3 %.